losse foto's - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marianne Teunis - WaarBenJij.nu losse foto's - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marianne Teunis - WaarBenJij.nu

losse foto's

Door: borneoaustralie

Blijf op de hoogte en volg Marianne

13 November 2011 | Australië, Brisbane

speciaal voor alle mensen die erg nieuwsgierig zijn naar wat ik allemaal heb gezien, heb ik wat meer foto's geplaatst.

Op dit moment zit ik al in Australie, Brisbane. Morgen vlieg ik naar Cairns om langs de oostkust naar beneden te trekken.
Een groter verhaal volgt snel.
xx

PS ik mis nog de antwoorden op de vragen over de betekenis van de indonesische woorden...

• 14 November 2011 - 14:10

Gerrianne:

Hey Marianne,

je hebt de oversteek naar Australie dus al gemaakt!? Hoe is het daar? Net zo warm als bij ons? En ook net zo mooi ;) ?
    Ik las net dat je terugreis naar Kuching dus nog spannend was, maar dat jullie net op tijd bij de grens aan kwamen! Nog een goede tijd in Kuching gehad? T'is nu echt super rustig hier, er zijn nog maar 4 visitors! Een klein gebedskringetje tijdens de werkstart dus!
    Geniet van de rest van je reis en de tijd bij je familie,

Groetjes, Gerrianne

• 14 November 2011 - 21:01

Petra:

Wat een kleurrijke foto's, superleuk! Geniet van de komende tijd! Groetjes uit Arnhem :-)

• 14 November 2011 - 21:47

Jessica:

Lekker is dat....... de eerste dag dat je in Indonesie zat stond er op nu.nl: Nederlandse toerist in Indonesie omgekomen.
    k start vanavond de computer.... quess what.... Nederlandse toerist verdronken in Australie... wil je ff ophouden!!!!
    Enne.. die woorden, tja... makkie toch ;-)

greetz
    Jess