Foto's!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Marianne Teunis - WaarBenJij.nu Foto's!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Marianne Teunis - WaarBenJij.nu

Foto's!!!

Door: borneoaustralie

Blijf op de hoogte en volg Marianne

21 December 2011 | Australië, Perth

Ja mensen, hier eindelijk de beloofde foto's!
Geniet ervan, dit zijn mijn afgelopen 2,5 week...
De foto's staan per stad/roer gesorteerd, maar niet in de precieze volgorde. Zie voor verdere uitleg mijn vorige weblogs!
xx

• 21 December 2011 - 08:24

Lianne:

Super gave foto's zeg, wat een mooie plekken allemaal!! Geniet lekker verder en hele fijne feestdagen daar in het warme Australie!

Groetjes, Vincent en Lianne

• 21 December 2011 - 08:44

Mirella:

heeey! Suuupermooie foto's!!!! Heel gaaf allemaal! Bedankt voor je kaartje! :) leuk! Veel plezier daar weer en fijne feestdagen!

• 21 December 2011 - 15:42

Arina:

Leuk, leuker, leukst!
    Mooi daar! En nee, je bent het allemaal nog niet verleerd, maar het aantal echte springfoto's valt me tegen hoor :p
    xxx

• 21 December 2011 - 19:54

Maike:

Wauw wat een prachtige foto's! Jaloers!! Geniet er nog lekker van en hele fijne feestdagen gewenst!!

• 22 December 2011 - 15:03

Petrie :

Gave foto's hoor! Geniet nog even van de laatste weekjes daar! Fijne feestdagen!

• 24 December 2011 - 20:51

Jessica:

wauw!!! Wat een supermooie foto's! Een paar daarvan heb ik ook in mijn fotoboek staan :).

Geniet er nog van... over een week zien we je eindelijk weer terug...

Doe de groetjes aan alle neven, nichten, tantes en ooms. Super leuk dat je daar een poos kan blijven. Hopelijk heb je daar nog een leuke tijd.

groetjes
    Jessica

• 01 Januari 2012 - 07:17

Jessica:

heeey, jij gaat zo het vliegtuig in!!! Jeeee, je komt weer terug.... Jammer voor jou maare.............. LEUK VOOR ONS:-)

Zie je straks zusje!
    groetjes