foto's - Reisverslag uit Manggala, Indonesië van Marianne Teunis - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Manggala, Indonesië van Marianne Teunis - WaarBenJij.nu

foto's

Door: borneoaustralie

Blijf op de hoogte en volg Marianne

27 Oktober 2011 | Indonesië, Manggala

Ja, mensen, eindelijk zijn er wat foto's. Ik heb ze erg klein gemaakt, zodat het uploaden niet uren zou duren. De grote foto's kunnen jullie zien als ik terug ben in Nederland ;-)

Even een korte toelichting:
TC en Guesthouse: De TC= het trainingscentrum. Hier zijn boven jongens en meiden slaapkamers. Beneden is het eten, zijn de meetings en veel andere activiteiten. In guesthouse slaap ik (aan de andere kant van wat je nu ziet) en is een commonroom voor de gasten, waar we kunnen zitten en een klein keukentje is. Verder is onder het afdak een mooi speelplein, die beschermd is tegen zon en regen en dus altijd gebruikt kan worden.

Knutselmiddag: in week 1 hebben drie nederlandse vrouwen de knutselmiddag georganiseerd (zie eerder verslag)

Bruiloft: alle blanken met het bruidspaar op de foto! Bijna allemaal Nederlanders, op 3 na.

Overzicht nieuwe aula tot store: dat is na de jungletocht waar je een mooi uitzicht had (zie eerder verslag)

klauterende kinderen: een groep Engelsen hebben het speeltoestel gemaakt, die middag was een onofficiele opening, de kinderen zijn er erg blij mee.

Uitzicht vanaf de deur: Dat uitzicht zie ik wanneer ik de deur uitstap en drie treden naar beneden ga. En het ziet er elke dag weer anders uit. Omdat het niet elke dag even helder is. Als het net geregend heeft kan je heel mooi de damp uit de bomen zien komen. Dit is ook de kant waar de zon ondergaat en ik graag een boekie lees op een randje om van het uitzicht te genieten. Als je andere kanten opkijkt zie je ook overal heuvels en is het alleen maar groen!

Zo, nu kunnen jullie eindelijk een kleine indruk krijgen van wat ik elke dag zie.
xx

  • 27 Oktober 2011 - 04:45

    Peet:

    Hey meis!! Ziet erg super vet uit!!!! Leuk, nu krijg ik een beetje een indruk! Liefs!

  • 27 Oktober 2011 - 05:18

    Hanna:

    Ha Marianne, super leuk om zo wat foto's te zien! Veel plezier nog! Groetjes, Hanna

  • 27 Oktober 2011 - 06:31

    Petra:

    Leuke foto's, zo wordt het verhaal een stuk completer :-)
    Geniet-ze!

  • 27 Oktober 2011 - 12:18

    Petrie:

    Leuk om de foto's te zien!
    Veel plezier nog.
    liefs

  • 27 Oktober 2011 - 15:11

    Fred:

    Hoi Marianne, eindelijk kan ik eens zien hoe het daar uit ziet. Hartstikke mooi, zeg! De gebouwen zien er strak uit. Ik had echt het idee dat het op uit de kluiten gegroeide hutten zou lijken. Maar nee hoor. En wat een uitzichten. Nu heb ik meteen een beeld bij je verhalen. Wat mij betreft mag je nog meer plaatjes sturen! Groeten, Fred.

  • 27 Oktober 2011 - 20:07

    Maike:

    Leuk om er nu een goed beeld bij te hebben! Ziet er allemaal mooi en gezellig uit.

    Groetjes, Maike.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Manggala

3 maanden weg

Recente Reisverslagen:

21 December 2011

Foto's!!!

20 December 2011

Outback - DE rots!

13 December 2011

Wildlife! @ Great Ocean Road en Grampians

10 December 2011

twee citytrips in een week!

05 December 2011

Sinterklaas
Marianne

Actief sinds 16 Sept. 2011
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 20813

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 02 Januari 2012

3 maanden weg

Landen bezocht: